En dag i solen!

Idag har vi varit ute HELA dagen! Det har varit så varmt och skönt ute, stog i t-shirt till slut! Vi har fixat och donat i trädgården, nu när våren kom så måste ju även den vara fin till visning! Även om det är härligt med sol så hade det ju varit skönt med snö när det är visning!

Svärföräldrarna har varit här med oss hela dagen, och hjälpt oss MASSOR med trädgården! Tusen tack!!! Nu är det så fint, bara lite småplock kvar. Men jag måste erkänna att jag njuter lite av att veta att det är sista gången jag fixar i vår stora, jobbiga men härliga trädgård!

Agnes har självklart varit med ute idag, och det är ju så mycket fint att titta på! Hon var helt slut när det var sovdags... Vi har även fixat årets grillpremiär, det blev korv med bröd till middag!



Agnes tränar på att pluta med läpparna... Ska va lite cool!



Mycket fint att titta på!

Agnes har börjat med en ny grej, hon rynkar på näsan och andas häftigt ut och in genom näsan... Som att hon luktar på nåt, jättekonstigt! Men hon kör det hela tiden! Ska försöka få det på film så ni får se, hon ser ut som ett monster/arg/galen... Men söt förstås!

Imorgon är det babysim, ska nog ta med den lilla kameran så jag kan lägga ut några bilder på bloggen oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu