En datahacker...

Ja, det är vad jag har blivit! Satt igår kväll och försökte fixa lite på bloggen, med hjälp av www.designadinblogg.se

Jag har stört mig på att texten är liten, så därför brukar jag skriva med fet stil, men nu har jag fixat det! Ska försöka piffa till bloggen med lite bilder oxå, men då behöver jag lite hjälp från Henrik, för såååå duktig är jag inte!

Lillskruttan ligger och sover, som vanligt. Hon hade en ganska bra natt, vaknade en gång vid ca 3 och då upptäcker jag att katten Frasse ligger i hennes säng!!! Bara så ni vet så får inte katterna vara i hennes säng, men det struntade tydligen "bonnkatten" Frasse i!
Misstänker att det kan ha varit Frasse som störde hennes skönhetssömn, för hon somna om direkt och vaknade inte förräns kl 6 för lite mat!



Frasse är våran lilla hittekatt! Vi hittade honom när han var ca 10-12 veckor, mager och uttorkad... Blödig som jag är så kunde jag inte annat än att behålla honom!
I början var han väldigt rädd och folkskygg, men nu är han världens mest mysiga, sociala katt! 4½ år har vi haft honom!
Fördelen med Frasse är att han sätter fart på våra 2 andra katter, dom är lite lugnare och äldre, men med Frasse här hemma så kan man inte bara ligga & chilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu