En helt vanlig tisdag...

Idag har Agnes och jag träffat Elin & Elsa, det blev en underbar promenad i solen! Efter det åkte vi hem till Agnes farmor & farfar, fikade lite och så blev det ytterligare en promenad. Jag & svärmor gick förbi vårat nya hus, jag har ju inte sett det utan snö, och det ser bra ut! Lite att fixa i trädgården (alldeles för mycket insyn), men det kommer nog bli bra. Har lite svårt att förstå att vi faktiskt ska flytta! Mindre än 2 månader kvar! Men det ska bli jätteskönt!

Lite bilder från idag...



Agnes sitter och spanar på farmor & farfars altan...



Lite kvällsbus innan duschen...



Agnes har idag varit glad, glad & GLAD!!! Hon är ju oftast glad, men idag har vi haft en toppendag! Henrik stackarn sliter med att dränera om garaget... Men som tur är så hjälper hans pappa till! Nu är det färdiggrävt (tror jag), ska bara fixas lite på grunden & dräneringsrör, men det kommer bli klart under helgen!

Just det, grannflicka kom förbi ikväll, hon är 6 år och ville titta på Agnes. Men det var inte bara hon som var nyfiken, Agnes glodde som en tok!!! Hon har verkligen börjat intressera sig för äldre barn, dom är ganska intressanta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder som vanligt! Den sista bilden är skön. Det ser ut som du viskar en hemlis i Agnes öra och hon ser helnöjd ut! ;)

Kramar

2009-04-09 @ 16:42:11
URL: http://dptyson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu