Filippa

Vår fina hund, Filippa, har ju blivit lite tillfixad! Hon är såååå fin nu!!!

En före bild...



Ser ni vilket rufs hon är?!?



Gråaktig & långhårig var hon...

Sen lånade vi mamma & pappas trimmer (dom har den till puckona!)

En efter bild...



Världens finaste hund!!!






Står och spanar ut över ägorna...

En riktig snygging blev hon! Filippa är världens snällaste hund, och hon har med stor glädje tagit på sig rollen som Agnes extramamma!
Kan inte fatta att hon blir 8 år i november... Vi har haft henne sedan hon var 8 veckor! Känns lite jobbigt att hon börjar bli lite äldre... Från och med nu är ju alla år med henne "bonusår"! Hittills har hon hållt sig frisk, så det är ju bara hoppas att hon gör det många år till!

Nu är det kaffedags i solen! Agnes ligger ute och sover så skönt, får passa på att njuta lite då!


Kommentarer
Postat av: Mia

visst har jag det! kan skicka några på facebookmailen imorgon! har inte haft dator på ett par dagar, därför har jag inte svarat. vilken go unge du har som sover på gott...viggo sover tre pass opm dagen ca 30 min-1 timme...åsså har han kommit in nån jobbig period där han vaknar typ 1gg i timmen natten igenom..jag blir TOKIG!!

2009-04-18 @ 18:40:37
URL: http://viggosvarld.blogg.se/
Postat av: Nina

ÅÅh vilke stor hund ni har!!! Vågar jag nånsin komma hem till er??!! :D



Hoppas ni har det fint i solen!



KRAAAM

2009-04-19 @ 08:26:07
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu