HURRA HURRA!!!

Idag fyller Agnes FEM MÅNADER!!!  Tänk att hon är så stor, dom här månaderna har gått jättefort och varit helt underbara!
Tänk, när man är gravid i 9 månader, då känns livet som en evigehet! Men nu har 5 månader gått, och det går alldeles för fort! Snart är hon 15 och skriker typ "j-vla mamma, jag hatar dig"... Tro mig, JAG VET vad vi har att vänta oss... Henrik är lyckligt ovetande!

Men men, vi får väl passa på att njuta så länge det varar, det är ju trots allt 15 år kvar, eller kanske 13 om vi har otur, och tills dess ska jag njuta!!!

Glad påsk på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Jana

Men så mysig blogg du och agnes har... Snacka om att man blir sugen på barn ( i framtiden) ;) haha

Hon har ju blivit så stor sedan jag såg henne sist...har själv haft två monster klängandes på mig under hela påskhelgen...helt underbart!!

Massa kramar till hela familjen

2009-04-12 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu