Lite Agnes...

Här kommer lite filmklipp på Agnes...

En badande Agnes:

http://www.youtube.com/watch?v=akPA2oYzzDs

Morgonmys:

http://www.youtube.com/watch?v=HdEb8K39MW4

Idag ska jag & Agnes vara barnvakt åt Neve! Hon är ju min "lilla" älskling, har precis fyllt fem år! Vi ska hämta henne på förskolan, dom stänger kl 13 idag så hennes kära mor behövde lite hjälp! Linda (hennes mamma) är min lilla ängel, hon brukade hjälpa oss med Filippa förut när hon var mammaledig, och jag hjälper till med Nevan när det behövs. Perfekt med vänner som både ger & tar - Linda är ett skolexempel på det, jag kan alltid lita på henne!

Nevan ska få följa med oss till öppna förskolan, hon kommer älska det! En massa söta bebisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu