Lite uppdatering...

Igår var Agnes och jag till öppna förskolan, Agnes hade sovit jättebra innan så hon var go & glad hela tiden!



Matdags innan samlingen... Det fanns så mycket att titta på, maten var inte prio 1!



Lektajm innan sångsamlingen!



En koncentrerad Agnes på sångsamlingen...



Såhär trött blir man efter sång, lek & bus på öppna förskolan!



och så lite kvällsmys med pappa!

Snart kommer Agnes farmor hit för att vara barnvakt, jag har lite ärenden att uträtta! Just idag, när jag har lite att fixa på förmiddagen så tänker Agnes minsann INTE sova sitt 3 timmars pass... Ja, ja, nu sover hon igen så hon kommer vara pigg och glad när farmor kommer!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!

Hittade du tidningen? annars ska jag försöka skriva några recept ikväll...Viggo är på storagnäll humöret, så det beror på när han somnar ikväll...:) Härligt att Agnes ;)

2009-04-23 @ 19:11:46
URL: http://viggosvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu