Lurade!!!

Ja, det blev Henrik och jag ikväll! När vi sitter och äter middag, ca kl sex, så är Agnes jättetrött!!! Vi pratar om att vi MÅSTE hålla henne vaken ett tag till, sagt o gjort! Vid sju ska Henrik lägga henne, och hon verkar fortfarande trött, jag hör hur hon gnäller inne i sovrummet med honom = TOKTRÖTT!!!

Men NU när hon ska sova, då är hon minsann inte trött! Nej, då ska det snackas och snurras i sängen. Efter ett blöjbyte och ytterligare ett försök till att lägga henne (vi tror verkligen att hon sover tills vi hör hur nån snackar...) så ger vi upp! Fröken Agnes fick följa med till soffan och mysa lite - och då var hon minsann trött!

Efter mycket om och men somnade hon ca kl 9... Men det jag undrar över nu är ju självklart - får jag sovmorgon imorgon?!?!?!?!?

Man kan ju alltid drömma!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Godmorgon baby!



Haha, det där låter som Milobebis. Han kan oxå vara sådär...



Du, jag behöver komma hemifrån innan jag blir tokig.Sugen på en fika tro????



KRAAAM

2009-04-17 @ 07:07:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas kan du ju alltid göra! Jag fick sovmorgon enda till 06.48! Elsa som alltid vknar kl 0600. Kram kram

2009-04-17 @ 07:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu