NIO TIMMAR!!!

Nästan nio timmar har jag sovit inatt! I sträck!!! Kan ju bero på att jag gick och la mig ca halv tio, men det var det värt! Så underbart att vakna upp utvilad! Sen Agnes kom har jag aldrig sovit nio timmar i sträck, som mest tror jag ca sex timmar, och sista månaderna innan hon kom så var det ju ett j-kla spring på toaletten under nätterna...

Men som sagt, HELT UNDERBART!!!

Snart är det dags för babysim, ska packa iordning nu, bara 2 gånger kvar.

Lite bilder från igår...



Agnes har precis vaknat efter en förmiddagslur...



Så här glad är Fröken Agnes när hon är utvilad!



Lite lek på köksgolvet medans mamma fixar käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu