Pappadag!

Idag har jag jobbat, och Henrik har varit hemma med Agnes. Dom har chillat! Det är något som Henrik är väldigt bra på, så han försöker även lära sin dotter hur man gör! Henrik är faktiskt duktig på det mesta (när han vill...), men just chilla är han väldigt bra på ;-)

Blir tyvärr inga bilder från idag, men jag ska be pappa Henrik att ta lite bilder när han är hemma på måndag, då ska jag jobba igen.

Jobba ja, det var JÄTTEKUL!!! Så mysigt att träffa alla! Men nu är jag trött... När jag väl kom hem efter en arbetsdag (som jag inte är van vid) så skulle vi på kalas! Neve, en av mina bästa vänners dotter, fyllde 5 år! Shit, kan inte förstå att hon har blivit så stor! När hon var liten så hjälpte jag Linda då och då, hon var sååå mysig! Ja, hon är ju fortfarande det, men helt plötsligt är hon så stor nu när vi har Agnes!

Hon fick fina paket och det bjöds på tårta och kakor! Mmmmm så gott!

Neve hade en jättefin prinsessklänning och fina rosa, glittriga skor. Agnes ÄLSKADE det! Ville helst äta upp allt! Men hon fick låna en fin leksaksmus av Neve, och var lika glad för det!

Nu är det kvällsmys i soffan med Henrik! Imorgon ska vi försöka åka och hälsa på Filippas dagis. Japp, hon gick på hunddagis förut, och vi har inte hunnit åka dit och visa upp Agnes... Tänkte passa på imorgon när Henrik är ledig!


Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hallå!! :) hur är det med er uppe i sverige? just nu är jag trött o bo nere ..känns som om vi bor på andra sidan jordklotet! har vi spikat valborg? =) saknar er! ring mig när du har tid, nu har jag brukat så mycket med min eländiga telefon att jag fått en ny ;) och den DÖR inte för minsta lilla! awesome, STORA kramar från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu