Sovdags...

Ska alldeles strax gå och lägga mig, men fastnade självklart vid datorn först...

Vi har haft en toppendag idag! Dagen började med att jag hade möte, och Agnes fick vara med morfar! Första gången han var barnvakt, och det gick helt smärtfritt! Agnes var bara glad och snäll, men morfar var nog lite slut när jag väl kom hem!

Sen bar det av hem till Enköping igen, och jag ville så gärna vara ute i trädgården och fixa lite, så Agnes fick sitta i sin vagn och titta på mig, fåglar, träd och allt annat spännande ute! Hon tyckte det var jättemysigt, men sen blev hon trött och fick sova lite istället!

Efter det kom svärföräldrarna på besök, och vi fikade UTE!!! I vårsolen!!! Sååååå skönt! Agnes var självklart med, vi tog ut hennes stol så hon fick sitta med vid bordet.

Fröken Agnes var alldeles rosig om kinderna sen, hade ju varit ute nästan halva dagen! Strax före klockan åtta slockna hon i pappas famn!

Nu ska jag också slockna...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu