Trött...

Ja, trött är jag. Agnes likaså. Henrik också. Men Agnes sover ialla fall, Henrik och jag ska nog inte gå lägga oss riktigt än. Jag vill ju ialla fall kolla på GREYS ANATOMY!!! Det är ju dubbelavsnitt ikväll! Men frågan är om jag klarar av att hålla mig vaken så länge... Fast det är ju ganska mysigt att somna i soffan!



Agnes har fått påskägg idag! Av "Tant Lise"! En jättefin body var det i, självklart inget godis. Men det hade inte gjort så mycket om det var godis där i, jag hade ju självklart tagit mitt ansvar som mamma och ätit upp det!

Nu ska jag nog göra Henrik sällskap i soffan. Ska nog läsa lite och ta en kopp te.
 Mmmmm så mysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Var är du? :)

2009-04-15 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu