Vad hände med våren?!?

Idag är det grått och mulet här i Enköping, vad hände med solen?!? Jag gillar ju sol! Hoppas det blir fint väder i helgen igen, skulle vilja grilla lite... Ok, vi har ju premiärgrillat (korv), men jag vill grilla på RIKTIGT!!! Nåt gott kött, lite goda grönsaker, mmmm längtar redan!

Sen är det ju påskhelg också, vi har inga speciella planer, ska mest hålla oss hemma och ta det lugnt. Alltid skönt & mysigt att ha Henrik hemma, både Agnes och jag längtar!!!

Idag blir det öppna förskolan, vi kunde ju inte gå förra veckan så det ska bli kul! Agnes älskar att gå dit! Sångsamlingen är en favorit för henne, jag gillar nog fikat bäst ;-)

Innan vi kan fara iväg till öppna förskolan måste vi ta en promenad i det kalla, tråkiga vädret... Filippa måste ju få sin dagliga dos - men jag kan ju inte påstå att jag har någon större lust... Filippa är förresten nybadad, ser ut som ett riktigt långhårigt rufs!!! Men hon ska klippas och bli fin, kanske ikväll...

Ska försöka åka och storhandla ikväll, vi har ganska tomt hemma... och det beror bara på lathet! Men det är ganska skönt att handla på kvällen, lugnt med folk och Agnes kan vara hemma med sin pappa!

Nej, nu ska jag nog gå och klä på fröken Agnes... Kan ju inte ligga i sängen hela dagen!!!

Kommentarer
Postat av: Christer Längberg

GLAD PÅSK Agnes! Mamma å pappa också såklart, men det här är ju ändå Agnes första. När du blir lite större gumman så kommer mammas farbror att dränka dig med godis.. /Christer

2009-04-10 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu