Vårnytt!

Sitter och surfar lite, hittar så fina kläder nu! Både till mig och Agnes!

                      

Fina saker va?!? Allt Agnes behöver för sommaren 2009!


                        

Allt jag behöver sommaren 2009...

                          

Lite assesoarer måste man ju ha... Jag gillar turkos...

Tänk vad fint med kläderna och solbränd fräsch hy! Nu är ju tyvärr inte jag fräscht brun, är ungefär lika blek som Agnes och blir mest röd på sommaren! Men man kan ju drömma...
Hittade allt på www.hm.se

En annan smart grej, som jag ska köpa, är en "fruktgrej", fått tips av min kusin!

 
Den är till Agnes, så lägger man färsk frukt i och hon kan suga/äta på den! Man behöver inte vara rädd för att hon ska sätta i halsen, perfekt! Finns på www.mammashop.se och kostar 99 kronor!

Nej, nu är det frukostdax för mig och Agnes!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åååh vad härliga färger!!! Den där frukmojängen verkar ju jättebra!



Du, jag är fasen fortfarande risig så jag törs inte gå på Pluto idag...snyft!!! Kände efter frukost att det inte alls var så bra som jag trodde.... Hade så gärna velat gå idag....



Men kan vi inte gå nån dag till eller kanske ta en fika nån dag??



KRAAAM



KRAAAM

2009-04-15 @ 10:49:22
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu