Vi chillar...

Japp, idag har Agnes och jag tagit det lugnt, jätteskönt! Vet inte riktigt vad som har hänt med fröken Agnes, hon brukar ju sova 3-4 pass/dag, på ca 1 timme, men sista dagarna har hon kört sovmaraton!!! Idag på förmiddagen somna hon ca 9:30 och sov, sov, sooooov! När klockan var ca 12.30 väckte jag faktiskt henne, då hade hon sovit i TRE TIMMAR!!! Hade säkert kunnat sova lite till, men flickstackarn måste ju äta lite!

Nu sover hon igen, får se hur långt pass det blir den här gången?!? Men det kommer ialla fall bara bli två sovpass idag, fler hinner fröken Agnes inte med tyvärr! Fast jag föredrar ju 2 pass om dagen, som är 2-3 timmar, bara hoppas att det håller i sig!

Jag har lagat lite mer mat idag till Agnes, tid har jag ju knappast haft ont om idag! Men idag blev det fruktpure: mango/äpple och päron/hallon. Den med päron/hallon blev lite misslyckad... Jag lägger det i bullformar, men puren blev lite för flytande, så när jag tog ut den ur frysen var det en "Päron/hallonbricka"! Ja, ja, det blir nog gott ändå...!

Lite filmklipp på Agnes, men jag kan ju tyvärr inte fixa en sån där fin ruta som ALLA andra kan!!! Får nöja er med en länk...

Här är en glad Agnes...

http://www.youtube.com/watch?v=rBTM95Icf1k

och en arg Agnes...

http://www.youtube.com/watch?v=aNx3ZLKqB54

Hon är arg för att hon inte får sin vattenmugg... Fröken har lite humör... Mycket spott och tårar blir det när man inte får som man vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu