Willys eller ICA?!?

Idag har vi varit på öppna förskolan, men jag var i valet och kvalet om vi skulle åka... Fröken Agnes var riktigt gnällig på förmiddagen! Men när vi väl kom till Pluto (öppna fsk), så blev hon jätteglad!!! Det duger inte alltid med mamma... Nej, nu ska hon ha kompisar också! Hon låg och flörta lite med dom andra barnen, sjöng med när det var sångsamling och sprattla för fullt på benen!
När vi kom hem blev det en liten promenad, då var hon helt slut och sov gott i vagnen!

Idag på Pluto diskuterade jag och några mammor var man ska handla mat... Vi gilla ICA, men det är dyrt, så Willys kanske?!? När jag väl är på Willys och storhandlar, vem träffar jag på om inte Nina (en i mammagruppen)!!! Vi hade tydligen tänkt samma sak... Dags att prova Willys!

Som jag har storhandlat då... Det är dags för lite avancerad matlagning... Japp, Agnes ska ha mat! Nu har jag inhandlat lax, kalvbitar och diverse grönsaker, så imorgon är det jag och spisen som gäller! Men det där med egna fruktpurer har jag halvt gett upp, det finns ju så många goda att välja på! Så det blev några burkar....

Agnes har ikväll visat farmor och farfar hur man badar, det vill säga hur man blöter ner HELA badrummet inklusive pappa! Nej, baljan är inte till för Agnes, hon vill ha badkar nu!!!


Nja, så här stilla är inte Agnes längre... Här är hon 8 dagar, och lite lugnar i baljan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu