Blogga lite kanske?!?

Ja, det har ju varit dåligt med det, men nu kommer lite uppdatering!

Agnes har nu lärt sig hur man går med gåvagnen, så det är full fart på henne! Skor måste vi köpa oxå, så vi kan promenera ute!

För tillfället försöker jag ändra Agnes sovrutiner lite, hon brukar sova ett kort pass på fm & ett kort pass på em. Men det är just det, dom är korta! Så nu håller jag henne vaken fram till lunch, och sen slocknar hon! Hon har även sovit bättre på natten sedan vi börja med det här, så det blir nog bra när hon har vant sig lite.



Vi har varit på öppna förskolan, som Agnes älskar!



Agnes & Elsa busar i en koja!



Agnes äter frukost, håret står åt alla håll!



Det är roligt att plocka själv!

Ja, det var allt för den här gången! Ska försöka bli lite bättre på att blogga, men nu är det kanske dags att komma in i lite vardag igen... Jag ska ialla fall försöka ta kort på Agnes när hon går med gåvagnen!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej gumman :)

Vad hon växer lill(stor)skruttan! toksöt med, speciellt med håret åt alla håll ;)

vi försöker också komma in i vardagen igen, först efter semester och så min influensa :S riktigt läskigt var det faktiskt! usch!

är det bra med er annars? vi har ju flyttat du och trivs kanon :) börjar ni få ordning i huset och så?

jag täckte faktiskt slänga mig och Nova på tåget, eller om vi följer med tillbaka när hela tjocka släkten kommer på våran födelsedag! har inte riktig bestämt mig men vil du ses då? vi kanske kan få våldgästa er en natt eller så? ;)



Puss & kram på er!

2009-08-20 @ 11:32:44
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Söta tjejer i kojan! Alla tre! ;-)

Kram och grattis på 10årsdagen!

2009-08-21 @ 11:28:30
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu