Jag känner mig utvilad!

Agnes har äntligen börjat sova bra på nätterna igen! Hon har ju alltid sovit bra, men sista tiden har hon börjat vakna lite på nätterna, förmodligen drömmar, och dessutom vaknat halv sex-sex... Men sista veckan har det vänt! Hon sover hela nätter, och sover till sju på morgonen! Henrik har till och med fått börja ställa klockan igen!

Fröken Agnes har även fått skor nu! Vi tog en tur till Skopunkten i Västerås, och jag måste erkänna att jag hade väl inte räknat med så mycket hjälp av en "billig" kedja. Men tji fick jag! Vi fick hjälp av en jättetrevlig personal! Hon mätte Agnes fötter och kontrollmätte varenda sko jag var intresserad av! Det kallar jag service!!! Så nu äger Agnes ett par fina, rosa jumpaskor!

En tur till Bvc har vi även hunnit med, Agnes väger numera 8680 gr och är 70,8 cm lång! I utvecklingen låg hon bra till, och vår Bvc-tant tror att Agnes går om 1 månad! Ja, vi får väl se...
Jag berättade även för henne att Agnes har börjat bli liiiite blyg, lite reserverad mot män. Hon skrattar åt mig, och säger "men Agnes är ju inte blyg!" Nej, inte blyg så kanske, men för att va Agnes!
Agnes var i övrigt på topphumor, och for runt överallt i rummet!

Lite bilder...



Agnes passar på att undersöka lådan medans pappa barnsäkrar byrån!



Agnes har precis kissat på golvet... Då fick hon bada i diskhon!



Vet inte om det går att se ordentligt, men ser ni morgonfrillan?!?



Morgonfrillan igen... Håret står åt alla håll!

Efter lunch ska vi iväg till öppna förskolan, blir roligt både för Agnes och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu