Nu är vi tillbaka!

Ja, att blogga under semestertider är väl kanske inte min grej... Men nu gör vi ett nytt försök!

Vi har haft fullt upp, flyttstädat Hummelsta, som äntligen är sålt & klart! Jag har legat helt utslagen en vecka pga virusinfektion (självklart medans vi skulle flyttstäda), och fröken Agnes är överallt!

Även Agnes har varit lite sjuk, lite förkyld och hade dessutom 39.5 graders feber en dag. Lilla snuttan, hon var helt borta! Men nu är hon sig lik igen!



Agnes gillar att krypa med saker i munnen... Har hon varit för mycket med Filippa kanske?!?



Agnes älskar att vara ute i trädgården!



Världens sötaste tjej!!!



Agnes nya favoritställe... Stå vid staketet och spana lite!

Nu är det sovdags, jag ska äntligen få sova i min säng!!! Eftersom jag har haft en hemsk hosta och stört både Agnes och Henrik, så har jag blivit utkastad från sovrummet... Jag har fått sova nere... Men ikväll är det min egna mysiga säng som gäller!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tove

Det är klart att man ska få ha lite semester från bloggandet också...

Kikar in här varje dag, och det är så himla kul att se Agnes växa! Hon har blivit så himla stor och är helt underbart söt! :-)

Stor kram på er! //tove

2009-08-08 @ 12:57:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27911

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu