3 månader!!!

Ja, idag fyller Agnes 3 månader!!! Vad fort tiden har gått, nyss räknade man veckor men nu får man väl lov att räkna månader istället!
Fröken Agnes mår toppen, det är full fart här hemma! När som helst kommer hon rulla runt, hon sprattlar som en galning! Hon har även blivit en hejare på att åla sig uppåt, när hon ligger på rygg. Just nu är händerna det bästa hon vet, dom är mycket goda!
En sak som fröken Agnes inte gillar just nu är blöjor!!! Det är inte lätt att få på henne en! Hon sprattlar, går upp i brygga eller trycker knäna mot magen så det är omöjligt att spänna fast det där j-kla blöjan!
Annars snackar hon på för fullt, är sällan tyst, och är hon tyst så sover hon eller så är hon arg - dvs skriker som en galning!
Men lilla Agnes är fortfarande en "sovbebis", och ja, jag vet - jag är bortskämd! Vi lägger henne vid kl 8 på kvällen, hon vaknar för mat någon gång mellan 4-6 men somnar sen om. Hon vaknar för dagen runt kl 8, och har sen ca 4 sovpass under dagen, som brukar vara mellan 1-2 timmar! Fröken Agnes klarar fortfarande knappt att vara vaken mer än 2 timmar i sträck...

Lite bilder på min älskling...



titta vilka fina händer jag har...



jag kan snart hålla min fot... men det krävs koncentration!


Kommentarer
Postat av: Malin,Per&Tyson

Grattis till lilla Agnes på 3 månadersdagen önskar vi här i Hägernäs. Förresten så är du utmanad ;) Kolla in min blogg. Kram

2009-02-10 @ 20:58:59
URL: http://www.dptyson.blogspot.com
Postat av: Isabelle & Nova

Grattis på tremånaders dagen Agnes :) vilken stor tjej hon har blivit! så himla söt :) ring mig nåndag gumman, Kramar från oss.

2009-02-10 @ 23:45:14
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu