Bvc!

Idag var jag och Agnes till Bvc, det var dags för vägning, mätning och spruta! Fröken vägde nu 6360 gr och var 62 cm lång! Stor tjej!
Agnes var så glad och snacka för fullt! Flörta till och med lite! Men det gick snabbt över när sprutan kom! Hon blev så arg!!! Efter det blev hon trött, det är ju jobbigt att vara arg, så då blev hon lite argare... Men vi tog en promenad i solskenet med Elin & Elsa, så hon sov så skönt!

Än så länge verkar hon inte ha någon feber, men är väl lite gnälligare än vanligt, men det får man vara när man har tagit sin första spruta!

Imorgon är det dags för öppna förskolan igen! Ska bli så kul att träffa alla mammor igen, och sist vi var där hade Agnes jättekul! Sen ska jag jobba tors-fre... Lite blandade känslor, ska bli jättemysigt att träffa alla barn & föräldrar, men samtidigt lite jobbigt att vara utan Agnes såååå länge! Men henne går det nog ingen nöd på... Hon ska mysa med far sin!!!

Nu ska jag mysa lite med min söta gnällunge! Vi är ju ensamma ikväll, hennes far tränar!

Mmmmmm små söta bebisfötter........ När Agnes är ca 1 vecka!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild. Det är en såndär bild man vill göra en tavla av! Superfin!

2009-02-19 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu