Det går åt rätt håll!

För er som inte vet så gick jag upp GANSKA mycket i vikt när jag vänta Agnes... Ja, sisådär 30 KILO!!! Usch ja! Men nu ska det bli ordning på det!
Elin och jag har börjat på friskis&svettis, det är jätteskönt att kunna röra sig utan att det gör ont överallt, och så är jag noga med vad jag äter - mycket frukt och grönsaker! Nu börjar det ge resultat... bara 11 kg kvar!!!

Agnes ligger just nu o sover, ute i vagnen, hon sover alltid bäst där. Det är ju kallt tänker ni, men var inte oroliga! Hon har ju sin fina, varma overall som hon har fått av farmor & farfar! Så hon sover så gott!

När hon har vaknat ska vi åka och hämta Neve på dagis. Neve är en av mina bästa vänners dotter, som jag brukade låna innan jag fick Agnes! Neve är överlycklig att vi ska hämta, men det är ju inte mig hon längtar efter längre... det är ju Agnes! Ja, det är inte många som vill träffa mig längre, jag har fått lite konkurrans, men det är det värt!

Agnes har för övrigt lärt sig att spotta/göra fina bubblor...









Dags att köpa lite fina dregellappar tror jag!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vad duktig du är!!! Jag gick oxå upp 25kg (tittade inte på vågen sista veckorna)med Liam. Jag åt som en galning när jag var gravid tänkte "jag är ju ändå gravid" + vatten i kroppen.

Mitt andra barn så hade jag stenkoll på min vik men vikten är något man alltid kämpar med ha ha ha



Fina kort du lägge rut på lilla Agnes

2009-02-03 @ 14:43:07
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Nina

Imorn börjar jag o Tony på viktväktarna... jag svimmar av trötthet och känner att nutrilett säkert inte är DA SHIT då...



Ses på onsdag gumman!



O förresten, du är jätteduktig!



Puss

2009-02-09 @ 09:42:14
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu