Idag är det onsdag...

Ja, tänkte bara säga det ifall ni inte visste... Onsdag = öppna förskolan! Alltid lika kul att gå dit, det enda kluriga för mig är att få till ordentligt med sömn för Agnes under förmiddagen! Just nu sover hon sitt första pass för dagen, och jag tänkte nog få in ett till innan vi ska åka kl 13 (nu är klockan 10:20)!

Igår försökte Henrik & jag buda på ett hus här i Enköping, men det gick tyvärr inte... Men vi har ialla fall bestämt oss nu, vi ska flytta in till Enköping! Just nu är jag ganska less på Hummelsta, så jag hoppas det går ganska snabbt att hitta ett nytt boende & sälja det gamla! På söndag är det dags för visning igen, ett litet radhus ska vi titta på! Ser fint ut på bilderna, så det är bara o hålla tummarna!!!

Agnes har fått en fin present av mormor, en jättefin windstopper från PoP! Den är lite stor, men blir perfekt till våren och sommaren!



Fin va?!? Jag älskar färgen! Undrar om den skär sig mot Agnes hår?!? ;-)

Snart blir lilla Agnes FYRA månader!!! Tiden går så fort!!! Så nu försöker jag lära mig om smakportioner, finns massor med bra information på livsmedelsverkets hemsida! Nästa vecka ska vi till Bvc, och då skulle även hon gå igenom lite! Blir spännande och se vad fröken Agnes tycker om mat!

Nej, nu blir det lite nytta innan lillstumpan vaknar!

Kommentarer
Postat av: Sonja Asklund

vart ligger Hummelsta???

2009-02-26 @ 13:19:12
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu