Morgonpigg flicka!!!

Ja, idag var fröken Agnes morgonpigg... Sedan kl 06:00 har hon varit vaken!!! Men nu är klockan 8:15, och hon har börjat gäspa... Kanske hon sover snart!

Idag jobbar Henrik, och jag är äntligen hemma med min älskling! Men hon har haft sååå mysigt hemma med far sin! Men han tyckte att det var lite skönt att gå tillbaka till jobbet... Det är inte riktigt lika lyxigt som man tror det är, att vara föräldrarledig! Man har fullt upp hela tiden, och när hon väl sover, ja - då vill man ju vila lite! Jag kan ju tillägga att vi är ganska bortskämda med Agnes... Hon sover ju nästan jämt!
Men, trots att det är fullt upp med tex bajsblöjor, skrik och gråt så är det definitivt värt det!!! Helt underbart!!!

I lördags när jag och Henrik tyckte att Agnes skulle sova sin förmiddagslur så tyckte inte Agnes riktigt likadant...



Vi försökte lägga henne till rätta flera gånger, men hon har kommit på att hon kan förflytta sig!



Till slut gav vi upp! Fröken Agnes var inte trött...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad stor hon har blivit sötnosen :) hoppas ni mår bra! stora kramar från oss!

2009-02-24 @ 11:53:08
Postat av: Isabelle & Nova

Det var jag som skrev förra kommentaren :)

2009-02-24 @ 11:54:05
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Malin & Julia

Hihi, sötnosen! Det blir mer och mer fart på den lilla damen :-) Kram!

2009-02-24 @ 12:13:36
Postat av: Anonym

Hej hej Mamma din och jag fikade i Täbban idag, bara en sån sak, Mycket skitsnack blev det men jättetrevligt. Vad har Agnes för storlek nu??? Vi äker ju till Mexico nästa vecka, det kanske blir nåt därifrån...-.!!!! kram kram

2009-02-25 @ 17:32:02
Postat av: Emelie

Ja dom kan ha lite roliga sovställningar.. =)

2009-02-27 @ 22:42:09
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu