Jaha, då har man börjat blogga också...

Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle börja blogga, men men, nu är man här också! Som ursäkt har jag faktiskt Agnes jobbiga mormor!!! Hon tjatar alltid om bilder på Agnes, och här är det ju lätt att lägga upp lite bilder ibland, så nu ska vi nog få tyst på henne!

En annan fördel är att jag måste bli bättre på att fota! Jag kan ju inte lägga upp samma bilder varje dag, för då kan jag lova att mormor inte slutar tjata!!!

Nu har lillskruttan börjat vakna, hon ligger här och sträcker på sig, snackar lite och har även upptäckt vilka goda händer hon har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu