Måndag = Mysdag!

Idag bestämde jag mig för att måndag ska vara mysdag! Jag ska njuta av att jag inte måste gå upp och jobba, jag kan faktiskt gå i pyjamas hela dagen - och det är lyx! Att det dessutom var jättetråkigt väder gjorde ju inte saken bättre, vem hade gått ut idag frivilligt? Inte ens Filippa!

Så jag & Agnes har myst... och hon hade som tur var en bra dag! Lilla fröken börjar ju dessutom bli "stor", så idag provade vi att sitta i vagnen. Hennes fina liggvagn går ju att halvsitta i, och det var poppis!







Men sen fick hon vila lite...

 

Ja, ialla fall ryggen! Agnes var inte särskilt trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu