2 dagar kvar!!!

Om två dagar drar vi till Västkusten!!! Ska bli så skönt, lite semester och avkoppling. Men självklart så ska det ju bli dåligt väder när vi ska ner till landet! Det är alltid så, regn regn regn!

Jag funderade lite på det där med att vara gravid idag... När jag var gravid så tyckte jag absolut inte att jag hade några cravings! Men nu i efterhand, när jag tänker tillbaka lite, så hade jag ju en hel del! Inga såna konstiga som att äta jord tex, men ett par stycken hade jag...

# Det första jag fick pippi på var fruktsallad! Varje kväll var det fruktfrossa, och ingen sån där vanlig billig sallad med typ äpplen, bananer mm. Nej, jag ville ha kiwi, melon, mango. Massor med mango åt jag, kanske är därför Agnes älskar mango?!? Just det, apelsiner var jag helt galen i!!!

# I normala fall är det en kanna kaffe om dagen, men då var jag tvungen att börja varje dag med apelsinjuice! Och inte sån där liten tetra man spär ut med vatten, nej färskpressad såklart!

# Kan man inte hälla i sig mera kaffe så blir det ju coca cola, i vanliga fall! Men när jag va gravid var det bara FANTA!!!

#
När det blev varmt, då vill man ju ha glass. Det ville jag också, massor med TWISTER!!! Jag brukade gå till macken i Hummelsta, köpa si sådär 5-10 stycken åt gången. Man måste ju ha ett lager i frysen när suget kommer!

# Jag hade ett enormt sug efter goda ostar och parmaskinka... Just sånt man ska låta bli när man är gravid!

Ja, det var väl det... Har säkert glömt nåt?!? Jag var nästan aldrig sugen på pizza, hamburgare, chips mm, SKÖNT tänker ni, men jag lyckades ändå gå upp 30 KILO!!!

Det var ju en väldans tur att lilla Agnes kom ut till slut, hon var ju faktiskt värd alla 30 kilo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu