Bloggsemester?!?

Ja, det har väl blivit så... Är egentligen helt slut nu, men tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite! Nu är vi hemma efter två veckor i Mellbystrand, jag hade egentligen ingen lust att åka hem men nu när vi väl är hemma så känns det bra. Förutom att vi fortfarande inte har kommit i ordning... Ja, ja, vi ska väl lyckas med det nån gång, hoppas jag...

Agnes är numera GALEN!!! Jag har fullt upp här hemma, hon är ÖVERALLT!!! Kryper som en tok, ställer sig upp mot allt!!! Knappar lite på stereon, ska dra lite i duken på vardagsrumsbordet, lägga sig på Filippas bädd (där hon absolut INTE får vara), Filippas vattenskål är ju jätteroligt, öppna & stänga dörrar är lika kul, är vi ute på altanen kryper hon snabbt som tusan till gruset - lägger sig ner och äter sten!

Som sagt, jag har fullt upp!!! Jag erkänner, våra första 8 månader som föräldrar har varit en dans på rosor, nu är det KAOS! Vad jag inte förstår, är hur ETT barn kan vara mycket jobbigare än 20 barn på jobbet?!? Vad hände?!?

Men som tur är så är Agnes nästan alltid glad! Då gör hon sin mamma & pappa lika glada (fast hon kör slut på dom)!



Att krypa på gräs är lite stickigt... Men då får man försöka krypa på fötterna!







Agnes är lite kinkig med maten för tillfället, så idag fick hon äta själv!
Då gick allt ner, förutom lite svinn som Filippa snällt tog hand om!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad brea att det fungerar att låta henne äta själv! Hon tycker väl att hon är en stor tjej nu och sånna blir ju inte matade ju!

Kram på er!

2009-07-22 @ 06:34:04
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Hihi, hon är fethäftig Agnes! Hihi..hejja Agnes, nu är vilosemestern över va? Hihi... näää. Snart så lugnar hon sig igen när hon fått upptäcka allt i sin egen lilla takt!



KRAM

2009-07-22 @ 20:29:46
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu