Finns inget dåligt väder...

bara dåliga kläder! Eller hur?!? Det är ju typiskt att det bara ska regna när jag har flyttat till Gånsta! Men men, idag var det dags att sälja huset, så Agnes och jag gick ner på stan! Vädret var Ok när vi gick dit, men på hemvägen började det regna och när vi väl kom hem så börja det ösregna!

Men som sagt, bra kläder har jag! Jobbar man på förskola så har man det, går inte riktigt att klara sig utan...

Nu ska dom sista mammakilona bort! Så minst en rejäl promenad om dagen och dessutom börja tänka lite extra på vad jag stoppar i mig! Jag har slarvat lite sista 2 månaderna, men har ialla fall inte gått upp nåt, har faktiskt gått ner 1 kilo! Men nu är det ca 7 kilo kvar, och dom ska bort!!!

Har inte varit så duktig på att fota sista veckan, ni kanske förstår varför... Men nu ska det bli ändring på det! Ska bara hitta kameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu