Gunga litegrann!



Idag tog vi en promenad till lekparken, Agnes tycker det är roligt att gunga!

Annars har vi haft en lugn dag, igår var det fest hela dagen. Vi har storhandlat, behövdes verkligen! På eftermiddagen kom solen till Enköping så jag passade på att plantera lite blommor! Har satt bl a två syrener vid staketet mot parkeringen, tanken är att vi ska slippa se alla bilar i framtiden! Men jag vet inte hur fort syren växer? Förmodligen inte tillräckligt fort!

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut... Har legat och halvsovit i soffan sedan nio! Henrik tyckte att det var lika bra att jag går och lägger mig, så jag får sova mååånga timmar! Han har ju rätt, som vanligt...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Tjoho, jag har världens sötaste dotter!! :)



Puss...

2009-06-07 @ 22:21:28
Postat av: Sandra

I know... :-)

2009-06-08 @ 09:24:42
Postat av: Anonym

man kan ju äta upp henne.

Kram mormor

2009-06-08 @ 16:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu