Lite uppdatering...

Ja, jag har för tillfället tillgång till internet! Jippi!!! Det kommer ta ca 1-2 veckor innan vi får internet igen, men det betyder ju nästa vecka! Herregud vad jobbigt det är att vara utan internet!!! Tur att jag har fullt upp ändå, med att packa upp osv.

Ja, i lördags gick det stora flyttlasset! Vi klarade oss på ett lass med lastbil, och hade massor med underbara vänner som hjälpte till! Gick snabbt och någorlunda smärtfritt, sen avslutade vi med att grilla hamburgare.

Agnes sov i sitt nya rosa rum, och hon sov som en prinsessa! Har sovit jättebra, så det är skönt! Hon verkar inte bry sig så mycket om att vi har flyttat, lika glad och nöjd som vanligt.

Här hemma går det åt rätt håll, känns som om det börjar bli någon ordning i kaoset... Men det är ont om förvaringsmöjligheter, ett litet förråd och en vind som är varm som en bastu! Det är bara att fortsätta rensa och kasta saker... Hur kan man samla på sig SÅ MYCKET SKIT?!?

Men men, vi kommer trivas här! Mysigt område, trevliga grannar, så det blir nog bra. Men hemlängtan till Vallentuna kommer jag alltid ha. Jag är ledsen, men någon riktig Enköpingsbo är jag inte. Vallentuna är hemma. Det här är Enköping. Borta bra men hemma bäst...

Idag var Agnes och jag på öppna förskolan, hon var jätteglad och sprattla som vanligt på sångsamlingen! Nu har hon även börjat med att stå på alla fyra och gunga i takt med musiken, blir nog en partyprinsessa det där! Dansa hela natten lång ;-) Som mamma...

Men ialla fall, när vi skulle GÅ ner till ÖF så började det regna, först lite och sen mycket! Så där gick jag i regntställ (som jag hade tagit med ifall att), min premiärpromenad! Ja, ja, får väl gå i solen någon annan dag!

Nu är det dusch o säng som gäller! Ja just det, imorgon säljer vi gamla huset!!! Ska skriva på förmiddagen, jätteskönt! 


Kommentarer
Postat av: Sonja

Varför köper ni inte hus i Vallentuna då?

2009-06-04 @ 09:40:42
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Ja du, en bra fråga! Men en liten del av mig trivs här i Enköping, men en annan del kommer alltid tycka bäst om Vallentuna! Får se vad som händer i framtiden...

Förresten, har provat solsprayen, och den är underbar! Men jag spar på den till beachen, vill ju inte va nån blekfis när jag måste ligga i bikini!

2009-06-04 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu