SOL!!!

Äntligen är sommaren här!!! Nu vill jag bara ner till landet, när det är sånt här fint väder måste man ju ligga på stranden! Dessutom åkte mamma & pappa ner idag, så lite avis är jag ju!

Vi har haft en lugn dag, fick besök av Elin & Elsa, åt en god lunch tillsammans. Nu är det snart middagsdax och sen blir det en runda i spåret!



En glad Agnes i sommarkläder!



Det ska undersökas lite....



Agnes & Elsa leker!



Undersöka lite mera...

Elsa & Agnes kommer bra överens, förutom att Elsa tycker att Agnes är en bra pall och Agnes gärna tar hennes napp! Men annars går det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina tjejer vi har!

Syns om ca 30 min.

Kram

2009-06-22 @ 17:51:11
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Isabelle & Nova

Hej vännen!

Usch vad tråkigt att vi inte hann ses men det blev så stressigt i och med att jag fick ligga lördagen med migrän :(

men kan du inte ringa någon dag så får vi prata om våra resp semestrar så vi får styra upp något :) längtar ju ihjäl mig!

hoppas ni hade en ljuvlig midsommar! agnes är ju bara alldeles på tok för söt, lilla stumpan! :)

Ayla är en varghund, en blandras, Niklas är inte heller helt säker men visst är hon lik filippa? :) jag har sagt det hela tiden! vad är filppa för blandras? hon är i allafall hämtad i mariestad! jag ska forska lite nogrannare så återkommer jag i saken :)

hur går det med huset?

Puss & kram



2009-06-23 @ 00:11:32
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu