Sommaravslutning!

Idag har Agnes och jag varit på öppna förskolans sommaravslutning! Solen sken, så vi kunde vara ute som planerat och det bjöds på goda tårtor med jordgubbar! Agnes däremot har tagit sin första tugga jord... Ibland är hon alldeles för snabb, men hon såg väl inte så jättenöjd ut!

På sångsamlingen släppte hon verkligen loss idag, det sprattlas för fullt med armar och ben! Hon blir lite wild and crazy när det finns musik! Särskilt sångerna som fröken spelar gitarr till!

Jag själv har varit väldigt hurtig ikväll! Jag och Elin gick/sprang spåret på 5 km!!! *stolt*
Kanske var dags, med tanke på att vi har tänkt att springa tjejmilen i slutet på augusti... Får väl se hur det går, frågan är ju om vi överlever?!?

Nu är jag helt slut, men så där skönt slut som man bara kan bli efter motion!

Här kommer lite bilder från vår dag, och ett filmklipp!




Kommentarer
Postat av: Sonja

Men gud så söt! Visst går tiden fort? Hängde oxå på Öppnaförskolan mkt med min son som nu är 9 år helt crazy!

Har du lärt dig klisstra in video klipp nu hi hi hi

2009-06-22 @ 10:49:12
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu