Tjejmilen nästa!!!

Japp, nu är det kört. Nu har jag anmält mig till tjejmilen!!! Får se hur det kommer gå, jag är absolut inte van vid att springa, men men... Det finns en första gång för allt! Men tänk vilken känsla, när man kommer i mål och har klarat det! DET kommer kännas UNDERBART!!!

Vi har ju fortfarande inget internet... Lite konstigt det där, internet var Henriks ENDA ansvar under flytten. Nu är det en månad sen vi flyttade, och fortfarande inget internet... Lite märkligt kanske?!? Men som tur är (för honom) så kan man använda Henriks Iphone som "dongel", så jag kanske överlever ett tag till.

Helgen som gått då, ja här i Enköping har det varit hamnfestival! På torsdagen gick jag, Henrik & Agnes ner en stund, jättemysigt! Agnes var världens gladaste! Pigg och charmade alla okända människor!



Så här kul var det på Hamnfestivalen!

På lördagen var jag bjuden på en tjejfest hos Nina, vi hade sjukt kul!!! Kvällen avslutades med Hamnfestivalen, med denna gång utan barn...

Här kommer lite mer bilder på Agnes!



En glad Agnes på vår nya framsida! Där det dessutom är skugga!!!





Kommentarer
Postat av: Kungen aka Grönberg

Jag skyller allt på Lidéndata... :) Ha en bra dag, puss!

2009-06-30 @ 08:58:23
Postat av: Elin

Nu har jag oxå anmält mig. Tjoho vad duktiga vi är!!!

Kram

2009-06-30 @ 09:17:52
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Malin,Per&Tyson

Va duktig du är som ska springa tjejmilen! Agnes e så söt på bilden där hon lyfter på kjolen. ;) Vilket litet charmtroll! När åker ni till Halmstad? Kramar från oss

2009-07-01 @ 18:13:18
URL: http://dptyson.blogspot.com
Postat av: Sandra

Visst är vi duktiga Elin!!! Ska bara ta oss runt bara...



Hörru du "Kungen"... Det är inte bara deras fel ;-)

Men jag älskar dig ändå!



Malin: Vi har inte sett det än... Jag kommer va helt död sen... Vi åker till landet på söndag, blir borta i 2 veckor! Ska bli så skönt, förutom att det är dags för regn då... När åker ni ner?

Kram!!!

2009-07-02 @ 22:50:37
Postat av: Malin,Per&Tyson

Det får ju inte regna hela tiden men lite regn är nästan obligatoriskt där nere. Lite mysigt nästan. Vi kommer troligtvis att åka ner v 31. Kramar

2009-07-03 @ 17:26:43
URL: http://dptyson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu