4 månader!

Ja, idag fyller lillskruttan 4 månader!!! Tänk vad fort tiden går... jag hinner inte med! Hon är ju stora tjejen nu! En favoritsysselsättning Agnes har är att stå framför spegeln och snacka/småflörta lite med sig själv... Men idag räckte inte det! Nej, idag skull vi SMAKA på spegeln också!!! Den var jättegod!

Så här såg det ut... (spegeln är lite kladdig nu!)













Sen har vi hunnit med att åka en sväng till Vallentuna, Agnes tyckte det var dags att träffa mormor & morfar, och morbror såklart!!! Vi åkte även en sväng till mitt jobb och hälsade på (förskola för er som inte vet) och Agnes älskade alla barnen!!! De var sååå snälla mot henne! När vi åkte därifrån var hon helst slut, och sov så sött!



Agnes påklädd och klar för att åka till Vallentuna!



Agnes med morbror!

Agnes och jag passade på att bada i badkaret, vi har ju tyvärr inget (men det har nya huset)! Jättemysigt, tyckte ialla fall jag... och jag är ganska säker på att Agnes gillade det också! Pappa tog lite bilder, men det krånglade med att lägga ut dom, men jag ska nog ordna lite Vallentunabilder snart!

Nu är det dags för lite bokföring, får passa på när fröken sover! Imorgon är det öppna förskolan igen, som vi båda älskar!

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-03-10 @ 21:03:38
Postat av: Malin

Hipp hipp hurra! Grattis på 4 månadersdagen! Tiden bara flyger iväg. Söt är ju lilla Agnes som alltid. Det ska bli kul att se er igen på dopet. :) Kram

2009-03-10 @ 21:05:45
URL: http://dptyson.blogspot.com
Postat av: sandra

Tack Malin! Ska bli jättekul att träffa er oxå på dopet!

Kram!

2009-03-11 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu