Agnes kan rulla runt!!!

Tjoho! Agnes kan rulla runt! Hon har varit så nära att rulla från rygg till mage, men armen har varit i vägen för henne. Nu på morgonen i sängen (precis innan Henrik åker till jobbet) lyckas hon rulla runt!!!
Så nu har hon rulla runt ett par gånger, och även tagit sig tillbaka från mage till rygg (även det första gången)!!!

Stora tjejen!!! Hon blir ju snart 4 månader!

Idag fortsätter förhoppningsvis budgivningen på huset vi vill köpa, det hände ingenting igår! Men det bästa vore ju om dom andra intresserade (2 st) kunde dra sig ur...

Igår var vi iväg till öppna förskolan, Agnes var jätteglad, och då menar jag verkligen JÄTTEGLAD!!! Vet inte vad som hände med henne, hon sov knappt och åt dåligt, men ändå var hon så glad!!! Hon låg i babysittern och snacka och skratta för sig själv... Sångsamlingen älskade hon, som vanligt, och blev tokarg när vi skulle gå hem - som vanligt! Att bli påklädd är inte hennes favoritsysselsättning!



Agnes och henne goda sked på skötbordet...



mmm så gott...


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller tummar för budgivningen!



ÅH GRATTIS TILL RULLNINGEN!! Milo kan rulla från mage till rygg men that´s it! :)



Inatt har jag knappt sovit igen... snaaaark! Såå avis på er som får sova lite mer än mig! :)



KRAM

2009-03-05 @ 12:46:12
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Isabelle & Nova

Åh budgivning, spännande spännande! uppdatera mig :) håller i allafall alla mina tummar o tår, o noffsans ;) Agnes är lika söt som alltid! puss o kram!

2009-03-05 @ 16:36:59
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu