Bvc och bloggar...

Det här med bloggar... Det är ju beroendeframkallande!!! Nu är det väl minst 10 bloggar som jag följer dagligen, det är ju helt sjukt! Varje morgon, när Agnes somnar sitt första pass så går jag till datorn (med min kopp kaffe) och så surfar jag. Det är bloggar, aftonbladet, facebook och kanske lite shopping. Hela internet är ju beroendeframkallande! Både på gott och ont...

Annars då? Ja, vi har hunnit med ett besök till Bvc på morgonen. Agnes väger numera 6900 gram och är 62,5 cm lång! Fick en spruta idag också, det var ju sådär tyckte Agnes, mycket skrik och tårar fast det gick över fort! Får se hur hon är idag, sist hon fick spruta var hon väldigt gnällig på kvällen och natten, hon var lite öm i benet stackarn!

Lite shopping har vi hunnit med också! Agnes har ju börjat på Babysim, och blöjorna man kan köpa i affären är på tok för stora för henne! Så ett par fina badbyxor/badblöja har vi köpt:



och nya dregellappar:



Allt är från www.pippilotta.se

På Bvc fick jag massor med bra information om mat till Agnes nu, hon ska börja med smörgåsrån och även en liten smörgås med leverpastej på. Bra med järn, och att dessutom introducera lite gluten. Det blir väl premiär imorgon, får se vad hon tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu