Dagens lunch!



Japp! Sallad med skinka & fetaost, mmm så gott!!! Jag har ju slarvat med både mat & träning under mars månad, men nu ska jag skärpa till mig. Nästa vecka ska jag börja träna igen, och då ska banne mig dom sista kilona bort!!!

När jag ändå höll på med lite matlagning gjorde jag även potatis&majspure till Agnes. Hon är ju inte så värst förtjust i bara potatis... Men vem är det?!? Så nu hoppas jag fröken Agnes ska bli nöjd...



Idag har fröken Agnes bara sovit 5-10 minuters pass åt gången... Usch! Jag är alldeles för bortskämd med att hon sover minst 1 timme varje gång, och idag behöver jag verkligen all tid till bokföringen. Tillslut gav jag upp och gick en promenad i stormen, efter mycket om och men somna hon! Nu har hon sovit åtminstone 20 minuter... Hoppas hon sover lite till!



Visst ser hon trött ut?!?

Imorgon är det dags för ytterligare en visning... Blää!!! Snälla, köp huset nån så vi slipper städa jämt! Visst, det är trevligt med ett rent hus, men det är lite bökigt att packa in barn, hund & katter i bilen... Ja, ja, har vi tur så är det här sista visningen... Håll tummarna, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu