Det är lördag idag!

Imorse, ca 05:30 så väcker Agnes mig, för lite mat, och för att hon inte ska bli för ledsen och väcka far sin så stoppar jag in nappen & lägger henne till rätta (som jag alltid gör). Sen går jag för att göra iordning mat. Jag tänker för mig själv - oj vad länge hon har sovit inatt, vad skönt! Hon brukar ju vakna mellan 4-5 på morgonen. När jag kommer tillbaka med flaskan så sover hon så sött igen! Jaha, hon vaknar säkert snart igen tänker jag, ställer flaskan bredvid mig och somnar om.

Klockan 8:30 vaknar JAG!!!! Fröken Agnes sover FORTFARANDE!!! Jag blir ju lite orolig nu, lever hon?!? Japp, och hon börjar vakna lite, så glad glad!

Nu till saken: Jag berättar det här för Henrik, att hon har sovit en HEL natt! Från klockan 20 igår till 8:30 idag! Jag är sååå glad, tills Henrik säger att hon vaknade kl 02:00 inatt.... Han hade då bytt blöja och matat henne! Inte konstigt att hon sov så bra efter det! Men ännu konstigare (eller pinsamt) att hennes mamma sover så gott att jag inte ens har ett minne av att hon och Henrik vaknade... Ja ja, JAG har ialla fall sovit en HEL natt, och det var JÄTTESKÖNT!!!

Ikväll är det ju Melodifestival! Jag tror jag hejar på Alcazar, men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte riktigt koll... Nu är det dags att fortsätta rensa/städa/fixa och dessutom åka och köpa lite lister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu