En favorit...



Det här är en av mina favoritbilder på Agnes... Älskar färgerna! Hon är väl ca 1 vecka på bilden.

Idag blir en lugn dag, Henrik är hemma sjuk... Så jag och Agnes får väl pyssla om honom, och karlar har ju en tendens att bli liiiite gnälliga när dom är sjuka! Henrik är inte så farlig, men lite gnäll blir det allt!

Annars har vi lyckats rensa i förråd och pannrum! Så skönt!!! Bara resten av huset kvar till visningen... ;-) Sen har vi ju allt småfix  i nästan alla rum känns det som, sånt som måste vara klart till visningen! Igår kväll satt jag och skurade trappan (har spillt färg där sen vi renoverade hallen, och det sket vi i eftersom vi tänkte renovera trappen), jag skurade för fullt så jag missade till och med Greys Anatomy, mitt favoritprogram!!!

Får väl se reprisen, men nu är det kaffedax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu