En massa ursäkter...

Ja, en massa ursäkter har jag haft idag. Tanken var att jag skulle göra bokföring, hela dagen! MEN... det finns ju så mycket annat att göra... Till exempel tvättberget! Men imorgon kan jag inte skylla på det, det har minskat radikalt idag! Skönt...

Sen blev det ju en mysig promenad i vårsolen, och när vi kom hem så sov Agnes 2 TIMMAR!!! Tänk så mycket tid till bokföring... Men då passade jag på att äta lite (har slarvat med det sista tiden...), jag dammsög, fixa & dona... Ja ni vet, gjorde typ ingenting nyttigt! Förutom sista 5 minuterna när hon sov, DÅ kommer jag igång med bokföringen!

Men men, nu sitter jag här igen, och ska göra bokföring... Slutar med att jag surfar lite, bloggar lite och så lite facebook förstås!

Nej, nu är det tillbaka till bokföringen... Men först lite bilder på fröken Agnes:



Mmmm så goda leksaker...






Hon är väldigt duktig på att roa sig själv, bara hon får några leksaker så ligger hon nöjd på täcket! Men det roligaste är förstås när mamma eller pappa snackar med henne! Då blir det riktiga glädjetjut!!! Hon har ju, på gott och ont, upptäckt sin röst... Här i Hummelsta är tystnaden ett minne blott!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du har du chansen att vinna ett påskägg hos mig :-))

2009-03-27 @ 08:50:42
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Nina

Vilken snäll tjej du har! Här är det att göra saker i raketfart och samtidigt sjunga barnvisor högt för att få lille herrn att ens ligga 10 min på sin mysiga filt på golvet med massa roliga leksaker...

2009-03-27 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu