Förberedelser

Ja, Agnes och jag förbereder lite för dopet på söndag. Just nu är vi inne på www.dopguiden.se och lyssnar på psalmer.



Det var lite intressant att lyssna på sånger...



och lite mysigt också!

Tror dopet kommer bli bra, och personligt! Vi har lite roliga detaljer till festen, kan visa på bloggen efter dopet, tanken är ju att det ska vara en överraskning!
Annars är det mesta ordnat till dopet, ska inhandla det sista på fredag och på lördag kommer mamma och camilla (en vän från v-tuna) hit. Medans det är visning på huset åker vi till lokalen och förbereder för dopet!

Visningen ja, känns som om vi har läget under kontroll! Henrik har varit jätteduktig och fixat det sista! Fattades lite lister mm, men nu är nog allt klart - BARA städning kvar... Usch ja... Men det ska bli så SKÖNT när visningen är gjord! Då kan vi slappna av lite, och hoppas på att huset blir sålt (gärna mycket pengar)!

Jag har kommit fram till att jag kanske får mitt liv tillbaka i april... Då MÅSTE bokföringen vara klar, huset är förhoppningsvis sålt och dopet är avklarat... Då ska jag börja träna igen (har haft uppehåll nu pga allt som måste göras), ta mysiga promenader i vårsolen och bara NJUTA!!!

APRIL, APRIL, kom snabbt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu