Lite dålig uppdatering här...

Ja, jag vet. Jag är dålig på att uppdatera bloggen på helgerna! Ska försöka skärpa till mig...

I lördags åkte jag & Agnes hem till Vallentuna! Henrik smet iväg till Örebro (F1-premiär...) lör-sön, så då passade jag på att åka till mamma & pappa. Det blev tyvärr bara en dagstur, hade gärna sovit över men det var ju babysim på söndagmorgonen! Dum som jag är, glömmer jag ju bort att ta kort oxå... Måste skärpa mig!

Hur som helst, Agnes har nu varit i den STORA staden! Men hon sov mest ;-) Vi passade på att besöka Polarn&Pyret, fick ju ett presentkort därifrån i doppresent! Fanns så mycket fina vårnyheter! Inte för att mina köp känns så mycket vår, men ändå...



Det blev en fin kofta, tuffa chinos och en mössa! Tack tack för presentkortet!!!

Om inte jag äger ett par chinos, så ska ialla fall min dotter göra det! Hon kommer va såååå snygg i sommar!

Idag var det ju babysim, men simläraren FÖRSOV sig!!! Hade missat ändra klockan tror jag... Men hon bad knappt om ursäkt, och menade väl att vi skulle vara i den andra gruppen, men Agnes var ju redan trött (och alla andra bebisar i hennes grupp), så det var ju dags att åka hem! Och jag såg ut som en röd tomat (är lite känslig för klor...), så jag hade inte heller nån lust att stanna... Ja, lite besviken är man ju...

Idag fick Agnes känna på kompisen Elsa, och det var första gången som Agnes verkligen KÄNDE på en annan bebis, och vilken lycka!!! Hon gav ifrån sig riktiga glädjetjut! Så söta är dom båda! Kommer bli farliga tjejer, det där...

Ikväll tyckte jag Agnes verkade trött, så jag provade lägga henne kl 20 (kl 19 egentligen), hon gäspade och hade varit vaken flera timmar!
Men hon var inte trött!!! Tog ca 45 minuter för henne att somna! Hon vred & vände på sig, låg lite på mage, snacka lite, låg vågrätt över sängen... ja men nöjd var hon ialla fall! Jag skulle försöka sjunga lite för henne, så hon somna, men då titta två gigantiska ögon på mig och undra vad jag gjorde! Blev nästan piggare (det brukar funka)!

Men till slut somna hon! Är alldeles för bortskämd med läggning, som sagt hon är alltid nöjd och somnar av sig själv, man får ibland gå in & rätta till henne och stoppa in nappen (ikväll massor med gånger), men till slut somnar hon!

Oj oj oj, vilket långt inlägg... Förstår om ni inte orkar läsa!
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu