Matlagning på avancerad nivå!

Japp, idag har det varit avancerad matlagning i Hummelsta! Hemmagjorda smakisar ska Agnes få! Idag lagade jag potatis, päron och ärtpure. Nu har jag handlat lite mera, så imorgon ska jag nog fixa lite morötter, broccoli, majs, palsternacka och kanske lite äppelpure! Får se om det är något som kanske kan passa fröken Agnes...

Budgivningen håller fortfarande på, men än så länge har vi högsta budet och det blir förmodligen klart imorgon! Hoppas hoppas!!! Nu är ialla fall vårat hus ute på hemnet, och när man ser bilderna så undrar man vems hem det är... Det är ju så fint (tycker ialla fall jag)! Känns lite sorgligt att sälja...
Men, men, vi vill ju bo liiite mer centralt, så det blir säkert bra till slut!

Elin & jag har varit på yoga ikväll - det är sååå skönt!!! Jag älskar det! Jag som gärna gör tusen saker, jobbar jämt och sällan tar det lugnt behöver verkligen yoga! Jag känner mig så fridfull när jag går därifrån, helst skulle jag nog ligga kvar där och somna...



Ungefär så här ser det ut när jag yogar... Eller inte! Jag får nästan ner fötterna i golvet, nästan... Men snart så!

Nu ska jag fortsätta min vila, i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu