Nää, jag har inge internet!

Näpp! Igår kväll gick en säkring här hemma, och efter det funkade inte vårat internet... Men idag när Henrik kom hem fick han äntligen ordning på det! Men man märker hur beroende man är av internet... Inte bara "roliga" saker, som blogga, surfa lite mm, men jag hade igår kväll tänkt betala nån räkning, fixa mammadagar, göra lite jobb via internet mm, såna där viktiga saker - men utan internet var allt kört! Får ta igen det ikväll...

Agnes har haft en lugn dag, till skillnad från hennes mamma som har städat som en tok (visning). Idag har hon som tur är sovit normalt igen, så jag har haft lite mera tid! Jag gissar på att hennes sovstök igår beror på sommartiden, skönt att det bara var en dag!

När visningen var passade vi på att åka hem till svärföräldrarna, Agnes tyckte det var dags att träffa farmor o farfar och jag & Henrik blev bjudna på middag! Jättegod kycklingwok, alltid lika skönt att bli bortskämd!

Imorgon är det dags att åka till Vallentuna IGEN! Jag har möte tidigt torsdag morgon, så det blir minst stressigt för Agnes om vi åker imorgon em. Morfar ska få vara barnvakt! Det blir "premiär", han har varit det förut men då sov hon bara (var på kvällen), men det fixar han nog galant!

Nej, nu är det dags för allt det tråkiga igen...
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu