Plötsligt så händer det!

Ja, helt plötsligt så har Agnes börjat gilla mat! Sååå skönt! Hittills har hon varit lite misstänksam, men vem skulle inte vara det... Men sen igår så gapar hon stort och är glad och nöjd! I fredags på Bvc fick jag lite tips angående mat, och hon skulle ju få börja med en liten smörgås med leverpastej på. Imorse var premiären, och det var ju JÄTTEGOTT tyckte Agnes! Hon ville ha mer, mer, mer!

Imorse var vi iväg på babysim, jättekul! Den här gången badade både jag och Henrik, och Agnes var lika glad som vanligt! Vi kom även ihåg att ta med kamera (med minneskort den här gången), men jag lyckas inte lägga upp bilder!!! Har försökt flera gånger idag, men det går inte!

Får försöka sen igen... Ialla fall, efter badet var vi alla trötta, så det blev 2 timmars tupplur när vi kom hem - det är sådana stunder som jag älskar min sovbebis!

Vi har hunnit med en promenad i solskenet, idag värmde solen och det kändes som om våren kanske kommer nån gång snart.... Kan ju hoppas!

Nej, nu är det sängens om gäller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu