Smakisar!

Ja, Agnes smakar för fullt på mamma hemlagade smakportioner! Men hon verkar inte så imponerad... Potatis - BLÄ! Broccoli - först gott sen nja... Vi får se hur det här fortsätter! Hon må vara lik sin far i utseende, men tyvärr alldeles för lik sin mor i sättet! Visst kan jag ha några bra sidor, men det verkar inte vara dom hon har fastnat vid! Hon verkar ha snappat upp: envis, inget tålamod, kräsen i maten och ett j-kla humör... Ja, gillar att sova också! Den är ju inte så farlig?!? Vi får se hur det här går... Min mamma säger att jag kommer få igen för alla mina synder, så det är bara vänta och se!

Har försökt lägga upp lite bilder, men det gick inte så bra! Får försöka senare...

Idag blir det öppna förskolan, ska bli lika kul som vanligt!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

SNYYYYYYYYYFT!! Läkarbesök med Milo kl. 14.30 så det blir inget Pluto för oss idag!!



Men skulle en fika va nåt imorn tro??



KRAAAAM

2009-03-11 @ 09:21:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Isabelle & Nova

Hej vännen!

Återigen, vilken sötnos :D längtar efter er som tusan!

Pröva o blanda potatis o morötter, det älskar Nova! morötter är ju lite sötare så det blev en bra mix.

Ha så skoj på ÖF :)

Puss o kram!

2009-03-11 @ 13:00:03
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu