Svart mjölk!

Men visst är det här lite häftigt?!? Jag måste ju köpa en sån mjölk!!!


www.aftonbladet.se/nyheter/article4682623.ab kan du läsa om den coola svarta mjölken!

Jag tänker släcka ner den 28 mars mellan 20:30-21:30!

Igår hade Agnes faster, farmor & farfar på besök, och faster hade hon ju inte träffat på en evighet! Jättekul tyckte Agnes, men var helt slut när dom gick! Kl 19:30 sov hon, och vaknade inte förräns 5:30 imorse för lite mat!

Idag blir en lugn dag för Agnes, för mig är det städning... Usch! Igår gjorde Henrik & jag klart det sista inför visningen, såååå skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu