Äntligen!

Nu är jag äntligen klar med lite jobb, skulle förbereda lite inför morgondagen... Henrik frågar mig varför jag gör det just ikväll, varför inte tidigare?!? Men hallå!!! Känner han inte mig efter 10 år??? Alltid i sista sekunden, kan man påstå att jag jobbar bäst under press?!? Det låter tjusigare än att jag alltid skjuter upp allt i sista sekunden!

Imorgon blir det After Work i Västerås! Jag har försökt hitta någon rolig topp, men det går inte! Jag vill ha lite party, lite glitter, ska det va så svårt att hitta?!? Sen får det gärna vara nåt som kan trolla bort magen oxå, men det är tydligen för höga krav jag har... Får se vad jag hittar i garderoben imorgon. Eller så kanske jag ska passa på att ta en sväng till Täby C imorgon, när jag ändå är på jobbet...

Nu är det sängen som gäller, jag är nyduschad & sängen är nybäddad! Perfekt kombination!!!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en trevlig kväll! :-)

2009-05-09 @ 09:48:46
Postat av: Nina

Tack för igår!!! PUSS

2009-05-09 @ 10:36:36
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu