Bortskämd eller?!?

Dom sista dagarna, när Henrik har varit ledig, så har han skött Agnes morgonmål/blöjbyte vid ca 6:30. Det är sååå underbart att få sova lite!!! Imorse vaknade jag inte ens när han tog henne, så jag sov sött till halv nio! UNDERBART!!!

Igår kom mina föräldrar hit, dom fick sköta Agnes medans Henrik & jag körde iväg en massa saker till ett förråd vi ska hyra ( har ju lite dåligt m förvaringsyta i nya huset...).

Agnes fick spendera dagen med sin mormor & morfar, dom tog en sväng till Västerås med världens gladaste Agnes! Vi passade på att köra iväg två lass till förrådet, jätteskönt!



Agnes & morfar






Agnes nya favoritställning... Man får vara beredd när hon kastar sig bakåt!!!

Idag ska vi återigen försöka hälsa på Filippas hunddagis, hittills har det inte gått så bra, men idag kanske det går vägen!

Nu är det frukosttajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu